Използваме „бисквитки“ - те Ви позволяват да извлечете най-много от нашия сайт. Ако продължите, без да промените настройките си, Вие се съгласявате да получавате „бисквитки“ от сайта на ИКЕА България.
Добре дошли в ИКЕА

Въпроси и отговори

1. Какво представлява програма IKEA FAMILY?

2. Какви са предимствата на програма IKEA FAMILY?

3. Как да се присъединякъм програмата?

4. Как мога да получа картата?

5. Как мога да активирам картата си?

6. Какво да направя, ако не получа SMS с кода и не мога да активирам картата?

7. Каква е цената на картата?

8. Мога ли да имам повече от една карта?

9. Мога ли да прехвърля картата на трето лице?

10. Какво да направя, ако загубя картата си?

11. Трябва ли да нося картата със себе си, за да трупам точки?

12. Къде мога да обменя натрупаните точки?

13. Какви отстъпки мога да спечеля срещу натрупаните точки?

14. Колко време се пазят натрупаните точки?

15. Как да разбера колко натрупани точки имам?

16. Как мога да сменя паролата си за достъп?

17. Как мога да прекратя членството си?

18. Как събирам и обменям точки в ИКЕА Център за поръчки Варна или Бургас?

19. Как събирам и обменям точки при онлайн покупки?

20. Как мога да си направя регистрация в IKEA FAMILY през онлайн магазина?

21. Ако не мога да пазарувам на място в магазина, мога ли да използвам e-картата си при пазаруване онлайн?




1. Какво представлява програма IKEA FAMILY?
IKEA FAMILYе програма за всички, които споделяме една и съща страст: любовта към дома. Тя е вашият билет за един свят, пълен с предимства.
Тя е източник на вдъхновение, идеи и...подаръци! Но преди всичко е нашият начин да кажем едно голямо "благодаря".


2. Какви са предимствата на програма IKEA FAMILY?
Като участник в програмата, можете да се възползвате от уникални предимства.
  • Получавате 5 точки за всеки 1 лев, заплатен в магазин ИКЕА, ИКЕА Ресторант и Кафе, ИКЕА Бистро и ИКЕА Магазин за шведска храна, ИКЕА Онлайн магазин, ИКЕА Център за поръчки Варна или Бургас.
  • Възползвате се от специални оферти и промоции за участниците в програмата.
  • След натрупване на брой точки, можете да ги замените за отстъпка от цената при покупка на продукти от магазин ИКЕА, ИКЕА Магазин за шведска храна, ИКЕА Онлайн магазин, както и продукти, налични в ИКЕА Център за поръчки Варна или Бургас към момента на закупуване.
  • Научавате първи всички новини от магазин ИКЕА с периодичния ни електронен бюлетин.
  • Каним ви на организирани от нас събития за вас и цялото семейство.
  • Щастливи сме да предложим и 200 бонус точки при регистрация!
  • Отстъпките, които могат да се получават срещу точки, са посочени на интернет сайта www.IKEA.bg/family.

У частниците нямат право да заменят, частично или изцяло, натрупаните от тях точки за пари.

3. Как да се присъединякъм програмата?
Можете да се присъедините към IKEA FAMILY по следните начини:
На интернет страницата www.IKEA.bg/family
В магазин ИКЕА, като направите регистрация на терминалите на IKEA FAMILY.
За регистрация в програмата е необходимо да предоставите мобилен телефонен номер (собствен) към български оператор, на който ще получите уникален код, с който регистрацията може да бъде завършена.


4. Как мога да получа картата?
Карта пластикаможе да получите на място в магазин ИКЕА София илив ИКЕА Център за поръчки, след което трябва да я активирате на терминалите IKEA FAMILY.


5. Как мога да активирам картата си?
След получаването на картата, можете да я активирате на терминалите IKEA FAMILY в магазин ИКЕА София или ИКЕА Център за поръчка.
Активирането може да се извърши и на интернет адрес www.IKEA.bg/family.

По време на процеса на активиране на картата през интернет или на терминалите в магазина, трябва да въведете свой мобилен номер (към български мобилен оператор), на който ще получите код за потвърждение, с който регистрацията може да бъде завършена.


6. Какво да направя, ако не получа SMS с кода и не мога да активирам картата?
• Изпратете SMS със съдържание ikeaна номер 1780.
• ПолучаватеSMS с шестцифрен код за потвърждение. Цената на изпратения SMS е :
• 0,30лв. с ДДС за MtelиVivacom
• 0,29лв. с ДДС заTelenor

* ikeaсе изписва с латински букви, без значение главни и малки

7. Каква е цената на картата?
Картата за участие в програмата IKEA FAMILYсе предоставя напълно безплатно.


8. Мога ли да имам повече от една карта?
Всеки участник в програмата IKEA FAMILYе уникален и получава уникални привилегии, затова не можете да притежава повече от една карта.


9. Мога ли да прехвърля картата на трето лице?
Картата е лична и не може да се прехвърля, по какъвто и да е начин, на която и да е трета страна.


10. Какво да направя, ако загубя картата си?
Ако загубите картата си, трябва да ни уведомите, като се свържете с нас на телефон 0800 45 800 или ни пишете на cs.sofia@ikea.bg.


11. Трябва ли да нося картата със себе си, за да трупам точки?
Само с представянето на активирана карта IKEA FAMILY на касата можете да натрупвате точки при всяка покупка,да обменяте точките за отстъпки и да се възползвате от специални оферти.


12. Къде мога да обменя натрупаните точки?
След като сте събрали определен брой точки, можете да обмените точките за отстъпка от цената при покупка на продукти ипри представяне на активирана карта в магазин ИКЕА, ИКЕА Магазин за шведска храна, ИКЕА Онлайн магазин, ИКЕА Център за поръчки Варна или Бургас /за продукти, налични в ИКЕА Център за поръчки към момента на закупуване/.
В онлайн магазина е необходимо първо да влезете в личния си профил на www.ikea.bg/profil/


13. Какви отстъпки мога да спечеля срещу натрупаните точки?
Вижте пълния списък с отстъпки на www.IKEA.bg/family.


14. Колко време се пазят натрупаните точки?
Валидността на точките е 2 години от датата на покупката. Ако в рамките на тези 24 месеца не обмените вашите точки, те ще бъдат анулирани след изтичане на този период.


15. Как да разбера колко натрупани точки имам?
Можете да проверите своите точки чрез личния си профил в www.IKEA.bg/family.
•При условие, че сте активирали своята карта пластика и сте извършили поне една покупка, вашият профил ще бъде автоматично създаден и активен, а паролата ще ви бъде изпратена чрез smsи/или имейл адрес, след първата покупка.
•Като се свържете с нас на е-mail: cs.sofia@ikea.bg и телефон: 0800 45 800


16. Как мога да сменя паролата си за достъп?
След като активирате своята карта пластика и направите първата си поръчка ще получите съобщение с временна парола за достъп до личния си профил, която трябва да промените с нова, по ваш избор. Можете да сменяте паролата си по всяко време през личнияси профил.


17. Как мога да прекратя членството си?
В случай, че трябва да прекратите участието си в програмата, можете да го направите през личния си профил или като се свържете с нас на е-mail: cs.sofia@ikea.bg и телефон: 0800 45 800.


18. Как събирам и обменям точки в ИКЕА Център за поръчки Варна или Бургас?
Събирането и обменянето на точки в ИКЕА Център за поръчки се осъществява запродукти, налични в ИКЕА Център за поръчки Варна или Бургас към момента на закупуване.


19. Как събирам и обменям точки при онлайн покупки?
За да събирате и обменяте точки при покупки онлайн е необходимо да влезете като регистриран потребител на нашия сайт и да въведете номера на вашата карта, като следвате инструкциите от профила си (www.ikea.bg/profil/).
Завършвайки поръчката си, при плащане ще получите съответния брой точки. В случай, че сте избрали да обмените точките си, вашите точки ще бъдат депозирани.


20. Как мога да си направя регистрация в IKEA FAMILY през онлайн магазина?
Ако имате профил в ИКЕА Онлайн магазина, може да се регистрира за IKEA FAMILY през формата в онлайн магазина. След като се регистрирате и след като направите първата си покупка онлайн, ще ви изпратим SMSс номера на вашата e-картаипарола за достъп до профила си. С тази е-карта ще ползвате всички привилегии на програмата само при пазаруване онлайн.
За да се възползвате от преимуществата на програмата и на място в магазин ИКЕА и ИКЕА център за поръчки, трябва да вземете карта пластика от сътрудник наИКЕА и да я активирате на терминал. След въвеждане на телефонен номер и номера на новата карта пластика, вашата е-карта ще бъде материализирана като карта пластика, която може да използвате непосредствено след това на касите и онлайн.


21. Ако не мога да пазарувам на място в магазина, мога ли да използвам e-картата си при пазаруване онлайн?
Е-картата носи същите предимства, както картата пластика,когато пазарувате само онлайн. Ако решите обаче да пазарувате в магазин, следва да вземете карта пластика и да я активирате на терминал преди касите.

Разплащателни методи: