Използваме „бисквитки“ - те Ви позволяват да извлечете най-много от нашия сайт. Ако продължите, без да промените настройките си, Вие се съгласявате да получавате „бисквитки“ от сайта на ИКЕА България.
Добре дошли в ИКЕА

Условия за връщане на закупени стоки

 

Условия за връщане на закупени стоки - магазин ИКЕА


Понякога нещата не стават по план

Ако сте размислили или не сте съвсем доволни от покупката си, в рамките на 40 дни от покупката можете да върнете или замените неизползваната стока с касовата бележка. Ако е в оригиналната опаковка, ще ви възстановим реално заплатената сума. Ако целостта на опаковката е нарушена, ще получите ваучер за покупки в магазина на стойност, равна на реално заплатената сума, който ваучер е валиден 40 дни от датата на издаването му. Не приемаме връщане на електроуреди, електрически крушки, батерии, саксийни растения, отрязани платове, специални поръчки (като разкроени плотове), сглобени/сглобявани и монтирани артикули и артикули с изменен външен вид, покупки от зона „Намалени стоки“, мостри, ваучери за подарък, разопакован текстил за спалня (спално бельо, завивки, възглавници, протектори за матраци) и разопаковани топ матраци, детски матраци от отдел „ИКЕА за деца“ и матрак JOMNA. Заплатените суми за връщане, монтаж, демонтаж, транспорт и доставка не се възстановяват.  

40 дни обикни или смени
Спестете си безсънните нощи на матрак, който не харесвате. Ако новият ви матрак е прекалено мек или много твърд, в рамките на 40 дни можете да го замените с друг. Просто го донесете в магазина заедно с касовата бележка и ще получите ваучер на стойност, равна на реално заплатената сума, които ваучер може да използвате единствено за закупуването на нов матрак и който ваучер е валиден 40 дни от датата на издаването му. Не важи за топ матраци, детски матраци от асортимента на отдел ИКЕА за деца и за матрак JÖMNA.

*Магазин ИКЕА си запазва правото да откаже замяна или връщане. Тези условия са в допълнение на определените със закон права.



Условия за връщане на закупени стоки - ИКЕА онлайн магазин


Редът и условията, описани в тази политика се прилагат за всички продукти, закупени от онлайн магазина на “Хаус Маркет България” ЕАД, в България находящ се на интернет адрес http://www.ikea.bg.

Анулиране на поръчка

Вашата поръчка направена на нашия онлайн магазина (www.ikea.bg), можете да анулирате в рамките на същия ден, като ни изпратите писмено вашият отказ на cs.ecommerce@ikea.bg.

Можете да размислите до 40 дни

Ако сте размислили или не сте съвсем доволни от покупката си, в рамките на допълнителни 26 дни след изтичане на четиринадесетдневния законоустановен срок за отказ от договора от разстояние, можете да върнете или замените неизползваната стока с касовата бележка. Ако е в оригиналната опаковка, ще ви възстановим реално заплатената сума. Ако целостта на опаковката е нарушена, ще получите ваучер за покупки в магазина на стойност, равна на реално заплатената сума, който ваучер е валиден 40 дни от датата на издаването му.  Не приемаме връщане на електроуреди, електрически крушки, батерии, саксийни растения, отрязани платове, специални поръчки (като разкроени плотове), сглобени и монтирани артикули и артикули с изменен външен вид, покупки от зона „Намалени стоки“, мостри, ваучери за подарък, разопакован текстил за спалня (спално бельо, завивки, възглавници, протектори за матраци) и разопаковани топ матраци, детски матраци от отдел „ИКЕА за деца“ и матрак JOMNA. 

Заплатените суми за връщане, монтаж, демонтаж, транспорт и доставка не се възстановяват. Максималният срок за връщане или замяна на стоки е във всички случаи е 40 календарни дни от датата на получаване на стоката.

За връщането на стоката можете да посетите нашия магазин ИКЕА или да заявите вашето желание в писмена форма на e-mail  cs.ecommerce@ikea.bg. Писмото трябва да съдържа номер на поръчка, артикулен номер на продукта, който желаете да върнете и да посочите банкова сметка, по която да върнем реално заплатената от вас сума. Също така, моля да посочите причината за връщането на продуктите. За допълнителна информация, можете да се свържете с нас на телефон 0800 45 800 или на e-mail  cs.ecommerce@ikea.bg.

Може да се запознаете с пълния текст на Общите условия за пазаруване от онлайн магазина на ИКЕА тук.



 

Разплащателни методи: