Добре дошли в ИКЕА

ИКЕА онлайн магазин - най-често задавани въпроси














     

    1.Кои са артикулите, които мога да поръчвам онлайн?

    В ИКЕА онлайн магазин могат да се поръчват всички артикули, които са налични на уеб страницата ни, с някои изключения като кухни и мебели, които съдържат комбинации от артикули, растения, персийски килими, платове на метър, продукти, които се предлагат в различни цветове на един артикулен номер, хранителни продукти и др.



    2. Как мога да се информирам за статуса на моята поръчка?

    Ще получите email с потвърждение за статуса на поръчката ви. Ако сте регистриран потребител на нашия сайт, имате пълен достъп до всички всички свои поръчки в профила си и можете да се информирате за статуса им.



    3.Мога ли да поръчам онлайн и да взема поръчката директно от магазина? 

    Към момента не предлагаме такава възможност.



    4.Мога ли да заявя доставка до офис на куриер?

    Към момента не предлагаме такава възможност. 



    5. Има ли лимит за минимална или максимална поръчка?

    Не, няма.



    6. Каква е цената за доставка на продукти, закупени от онлайн магазина?

    Цената ще бъде калкулирана спрямо тежестта на пратките и местонахождението на получателя. Има обща ценова листа за продуктите в магазина и онлайн. Можете да я разгледате тук.






    8.Преди поръчката ми да бъде доставена, бих искал да бъда информиран за часа на доставка.

    Ще получите обаждане от компанията за доставка, за да уточните детайлите по доставката на вашата поръчка. 



    9. Какви са начините за плащане?
    Можете да платите с кредитна карта (Visa и Mastercard), дебитна карта (Visa, Mastercard и Maestro), наложен платеж на покупка на стойност  до 1000 лв и с банков превод.
    Повече информация може да намерите в раздел VI . Условия за плащане от Общите условия



    10.Мога ли да платя в брой при доставка?
    Да. Стойността на покупката не трябва да надвишава 1000 лева. Услугата наложен платеж има допълнителна такса от 0,5 % от стойността на покупката, която се начислява автоматично при поръчката. 



    11. Бих желал да върна няколко от продуктите от моята покупка онлайн.
    Можете да върнете част от поръчката или отделни продуктите съгласно Общите условия. За целта, моля да ни уведомите чрез e-mail до cs.ecommerce@ikea.bg като посочите номера на поръчката, номер на артикулите, който желаете да върнете, начина на плащане, както и да ни информирате за причината за връщането на продуктите.



    12. Предимствата на картата IKEA Family могат ли да се ползват в ИКЕА онлайн магазин?

    Да, с карта IKEA Family можете да трупате точки и да ги обменяте за отстъпки и в ИКЕА онлайн магазин. За целта е необходимо да регистрирате своята карта IKEA Family за онлайн пазаруване на www.ikea.bg/profil/
     
     

     
















    Разплащателни методи: