Общи условия за използване на услугата Чатбот София (ChatBot) на ikea.bg
- ChatBot е услуга, предлагана на сайта ikea.bg, базирана на Изкуствeн Интелект (AI), чрез която „ХАУС МАРКЕТ БЪЛГАРИЯ” ЕАД, ЕИК: 200204065, седалище и адрес на управление: гр. София, район „Витоша”, ул. „Околовръстен път” № 216 (наричано по-долу „ХАУС МАРКЕТ БЪЛГАРИЯ” ЕАД или „ние“, „нас“), предоставя информативни и други подобни услуги в помощ на своите клиенти или лица, които имат интерес от продуктите и услугите, предлагани от Хаус Маркет България EАД (по-долу наричани „Ползватели“, „Вие“, „Вас“). Настоящият документ урежда условията за ползване на услугaта, както и съответните права и задължения на Ползвателите и Хаус Маркет България EАД.
- Използвайки услугата ChatBot (още с първото действие по използването й) всеки Ползвател декларира, че се е запознал с Общите условия и ги приема. Моля не използвайте услугата ChatBot, ако имате колебания относно тези Общи условия или самата услуга. Хаус Маркет България EАД си запазва правото да прави промени в тези условия и разпоредби по всяко време. Продължаващото използване на услугата на ChatBot представлява приемане на променените условия.
- За неуредените въпроси в настоящите Общи условия съответно се прилагат ОБЩИTE УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА САЙТА И ЕЛЕКТРОННИЯ МАГАЗИН
НА “ХАУС МАРКЕТ БЪЛГАРИЯ” ЕАД – ikea.bg, както и другите правни документи, публикувани на сайта ikea.bg. - ChatBot е създаден да разбира и отговаря на текстови запитвания. ChatBot не е безгрешен и може да има случаи, при които той не разбира напълно или не отговаря точно на запитването на Ползвателя. Хаус Маркет България ЕАД предприема всички разумно необходими мерки за гарантиране точността на отговорите, предоставени от ChatBot. Въпреки това Хаус Маркет България ЕАД не носи отговорност за възможни грешки, неточности или погрешни тълкувания, които могат да възникнат от отговорите на ChatBot. Отговорите, които Хаус Маркет България ЕАД предоставя чрез ChatBot, не следва да се считат за съвет или лична консултация относно дадена услуга или продукт, а като ресурс за основна (базова) информация относно продукти и услуги. Ползвателят следва да се запознае с приложимите условия и правила относно конкретните услуги и продукти, които най-често са публикувани на съответно място на сайта ikea.bg, както и да потърси по-подробна информация, спрямо случая, директно от Хаус Маркет България ЕАД, използвайки някой от другите канали за комуникация.
- ChatBot използва функционалности на базата на Изкуствен Интелект (AI). Това означава, че запитванията на Ползвателите се обработват автоматично и без човешка намесата. Отговорите на ChatBot се основават на предварително предвидени обичайни диалози съобразно дейността на Хаус Маркет България ЕАД и обичайните интереси и нужди клиенти към нея. Поради това е важно Ползвателят да разбере, както е посочено и по-горе, че е възможно да не получи очаквания или търсен от него отговор, както и същият да е непълен, неточен, дори погрешен.
- Ползвателят се съгласява да формулира точна и вярна информация при взаимодействие с ChatBot. Всякаква подвеждаща или невярна информация може да доведе до неточни отговори или до невъзможност да бъде оказана помощ.
- Чрез използването на ChatBot Ползвателят може да получи информация относно/да използва следните функционалности:
Предложения при търсене на продукти, услуги, гаранция и политики за връщане, статус на онлайн поръчки, обща информация за контакт и други подобни.
- Хаус Маркет България АД си запазва правото да променя горните функционалности по всяко време, без да е необходимо всеки път да описва промените в настоящите Общи условия.
- ChatBot не може да бъде използван за това да подавате рекламации, жалби, уведомления или да отправяте към Хаус Маркет България ЕАД други изявления с правен ефект. Никакво подобно изявление няма да обвързва или задължава Хаус Маркет България АД по какъвто и да е начин, и няма да освобождава Вас от каквито и да е задължения, които може да имате.
- Хаус Маркет България EАД не обработва диалога между Ползвателя и ChatBot. Използването на ChatBot от Ползвателите се използва от Хаус Маркет България ЕАД за подобряване функционалностите и работата на услугата.
ОБРАБОТВАНЕ НА ЛИЧНИ ДАННИ
По-долу Ви предоставяме важна конкретна информация относно евентуално обработване на Лични данни по повод използването на услугата ChatBot. Заедно с това се прилагат и съответните условия на (линк) Политика за лични данни ikea.bg и Политика за личните данни във връзка с Икеа Фемили, а също така Политика за използване на бисквитки, за които ние приемаме, че сте уведомени и познавате (по-долу „Политиките“). В тези Политики са уредени и вашите права като субекти на лични данни, както и начините за упражняването им.
Когато използвате ChatBot това не означава, че ChatBot Ви разпознава автоматично, ChatBot не събира информация за IP адреса на устройството, от което се свързвате.
Всеки отговор, предоставян от ChatBot е в зависимост от това за какво Ползвателят е попитал. Ние не профилираме Ползвателите.
ChatBot е предназначен за това да получавате определена информация, без да е необходимо да предоставяте Лични данни за Вас или трети лица. Моля не предоставяйте такива данни. Независимо от това, ако Вие предоставите Лични данни, те и свързаните с тях Лични данни ще бъдат обработвани съгласно Политиките.
Самите диалози през ChatBot ще се съхраняват за период от 3 (три) месеца.
Услугата ChatBot е разработена съвместно с Microsoft, като на Azure compliance documentation | Microsoft Learn, може да се запознаете с повече информация.
Общите условия са актуални към 09.11.2023 г.
Terms and conditions for using the ChatBot Sofia service on ikea.bg
- ChatBot is a service offered on the ikea.bg website, based on Artificial Intelligence (AI), through which “HAUSE MARKET BULGARIA” EAD, UIC: 200204065, registered office and registered address. Sofia, “Vitosha” district, ul. “Okolovrasten Road” № 216 (hereinafter referred to as “HOUSE MARKET BULGARIA” EAD or “we”, “us”), provides informative and similar services to assist its customers or persons interested in the products and services offered by House Market Bulgaria EAD (hereinafter referred to as “Users”, “you”, “you”). This document governs the terms of use of the Services and the respective rights and obligations of Users and House Market Bulgaria EAD.
- By using the ChatBot service (with the very first act of using it) each User declares that he/she has read the Terms and Conditions and accepts them. Please do not use the ChatBot service if you have any doubts about these Terms and Conditions or the service itself. House Market Bulgaria reserves the right to make changes to these terms and conditions at any time. Continued use of the ChatBot service constitutes acceptance of the changed terms.
- For matters not covered by these Terms and Conditions, the GENERAL TERMS AND CONDITIONS OF USE OF THE SITE AND E-COMMERCE SHOP OF HOUSE MARKET BULGARIA EAD – ikea.bg shall apply accordingly, as well as other legal documents published on the website ikea.bg.
- ChatBot is designed to understand and respond to text requests. ChatBot is not infallible and there may be instances where it does not fully understand or accurately respond to a User’s query. House Market Bulgaria takes all steps reasonably necessary to ensure the accuracy of the responses provided by ChatBot. However, House Market Bulgaria is not responsible for any errors, inaccuracies or misinterpretations that may arise from ChatBot’s responses. Responses that House Market Bulgaria provides via ChatBot should not be considered as advice or personal consultation about a service or product, but as a resource for basic (basic) information about products and services. The User should familiarize himself with the applicable terms and conditions regarding the specific services and products, which are most often published on the relevant place on the ikea.bg website, as well as seek more detailed information, as the case may be, directly from House Market Bulgaria using one of the other communication channels.
- ChatBot uses features based on Artificial Intelligence (AI). This means that User queries are processed automatically and without human intervention. ChatBot’s responses are based on customary dialogues provided in advance according to House Market Bulgaria activities and customers’ usual interests and needs towards it. Therefore, it is important that the User understands, as stated above, that it is possible that he/she may not receive the response expected or sought, as well as that the same may be incomplete, inaccurate, or even wrong.
- User agrees to formulate accurate and truthful information when interacting with ChatBot. Any misleading or incorrect information may result in inaccurate responses or the inability to provide assistance.
- Through the use of ChatBot, the User may obtain information about:
Products search suggestions, services, warranty and return policy, status of online order, general contact information and other similar information.
- House Market Bulgaria reserves the right to change the above features at any time without the need to describe the changes in these Terms and Conditions.
- The ChatBot may not be used to make any complaints, claims, notifications or other statements to House Market Bulgaria with legal effect. No such statement will bind or obligate House Market Bulgaria in any way, and will not relieve you of any obligations you may have.
- House Market Bulgaria do not process the dialogue between the user and the chat-bot. Users’ use of ChatBot is used by House Market Bulgaria to improve the functionality and performance of the Service.
PROCESSING OF PERSONAL DATA
Below we provide you with important specific information regarding the possible processing of Personal Data in connection with the use of the ChatBot service. Together with this, the relevant terms of the Privacy Policy of ikea.bg and Privacy Policy IKEA Family and also the Cookie Policy apply, which we assume you are aware of and familiar with (the “Policies”). These Policies also set out your rights as a data subject and how to exercise them.
When you use ChatBot it does not mean that ChatBot automatically recognizes you, ChatBot does not collect information about the IP address of the device from which you are connecting.
Any reply provided by the chat-bot is depended on what the user is asking for. We don’t profile any user.
ChatBot is designed for you to receive certain information without having to provide Personal Data about you or third parties. Please do not provide such data. Nevertheless, if you do provide Personal Data, it and the related Personal Data will be processed in accordance with the Policies.
The ChatBot dialogues themselves will be stored for a period of 3 (three) months.
The ChatBot service is developed in collaboration with Microsoft , and more information can be found at Azure compliance documentation | Microsoft Learn
The Terms and Conditions are valid as of 9 November 2023.