Списъкът с любими продукти е празен.

Условия за връщане на закупени стоки

 

Условия за връщане на закупени стоки - физически магазини ИКЕА

Не е проблем, ако промените мнението си

Ако сте размислили или не сте съвсем доволни от покупката си, в рамките на 40 дни от покупката можете да върнете или замените неизползваната стока с касовата бележка. Ако е в оригиналната опаковка, ще ви възстановим реално заплатената сума. Ако целостта на опаковката е нарушена, ще получите ваучер за покупки в магазина на стойност, равна на реално заплатената сума, който ваучер е валиден 40 дни от датата на издаването му. Ваучерът не важи за ИКЕА ресторант и магазин за шведска храна. Не приемаме връщане на електроуреди, електрически крушки, батерии, саксийни растения, отрязани платове, специални поръчки (като разкроени плотове), сглобени/сглобявани и монтирани артикули и артикули с изменен външен вид, покупки от зона „Намалени стоки“, мостри, ваучери за подарък, продукти за домашни любимци, разопакован текстил за спалня (спално бельо, завивки, възглавници, протектори за матраци) и разопаковани топ матраци, детски матраци от отдел „ИКЕА за деца“ и матрак JOMNA. Заплатените суми за връщане, монтаж, демонтаж, транспорт и доставка не се възстановяват. 

40 дни обикни или смени

Спестете си безсънните нощи на матрак, който не харесвате. Ако новият ви матрак е прекалено мек или много твърд, в рамките на 40 дни можете да го замените с друг. Просто го донесете в магазина заедно с касовата бележка и ще получите ваучер на стойност, равна на реално заплатената сума, които ваучер може да използвате единствено за закупуването на нов матрак и който ваучер е валиден 40 дни от датата на издаването му. Не важи за топ матраци, детски матраци от асортимента на отдел ИКЕА за деца и за матрак JÖMNA.

Програма за лоялност IKEA Family

При покупки на стоки с карта IKEA Family можете да се възползвате от удължен период за замяна и връщане в рамките на 60 дни, в съответствие с всички останали условия за замяна и връщане, посочени тук.

* Магазин ИКЕА си запазва правото да откаже замяна или връщане. Възможността на замяна и връщане на стоки не се прилага, когато това е посочено в условията на дадена промоционална кампания, активност,  игра, ваучер и т.н. Тези условия са в допълнение на определените със закон права.

** За целите на замяна на стока се взема само стойността на реално заплатената сума за заменяната стока, без да се включват каквито и да е използвани отстъпки, ваучери за отстъпки и т.н.

*** Замяна и връщане се извършва само в търговския обект, от който са закупени стоките, а по отношение на мебели замяна и връщане са възможни само в следните търговски обекти: магазин ИКЕА в гр. София; магазин ИКЕА в гр. Варна; ИКЕА Центрове за поръчки в гр. Пловдив  и гр. Бургас . В магазин от ново поколение ИКЕА в гр. София (Mall of Sofia) могат да се заменят и връщат единствено стоки, закупени и получени на място в този търговски обект от наличния в магазина асортимент.



Условия за връщане на закупени стоки - ИКЕА онлайн магазин

Редът и условията, описани в тази политика се прилагат за всички продукти, закупени от онлайн магазина на „ХАУС МАРКЕТ БЪЛГАРИЯ” ЕАД, в България находящ се на интернет адрес https://www.ikea.bg.

Анулиране на поръчка

Вашата поръчка направена на нашия онлайн магазина (www.ikea.bg), можете да анулирате в рамките на същия ден, като ни изпратите писмено вашият отказ на cs.ecommerce@ikea.bg.

Можете да размислите до 40 дни

Ако сте размислили или не сте съвсем доволни от покупката си, в рамките на допълнителни 26 дни след изтичане на четиринадесетдневния законоустановен срок за отказ от договора от разстояние, можете да върнете или замените неизползваната стока с касовата бележка. Ако е в оригиналната опаковка, ще ви възстановим реално заплатената сума. Ако целостта на опаковката е нарушена, ще получите ваучер за покупки в магазина на стойност, равна на реално заплатената сума, който ваучер е валиден 40 дни от датата на издаването му. Ваучерът не важи за ИКЕА ресторант и магазин за шведска храна. Не приемаме връщане на електроуреди, електрически крушки, батерии, саксийни растения, отрязани платове, специални поръчки (като разкроени плотове), сглобени и монтирани артикули и артикули с изменен външен вид, покупки от зона „Намалени стоки“, мостри, ваучери за подарък, продукти за домашни любимци, разопакован текстил за спалня (спално бельо, завивки, възглавници, протектори за матраци) и разопаковани топ матраци, детски матраци от отдел „ИКЕА за деца“ и матрак JOMNA. Заплатените суми за връщане, монтаж, демонтаж, транспорт и доставка не се възстановяват.

Максималният срок за връщане или замяна на стоки във всички случаи е 40 календарни дни от датата на получаване на стоката. Когато поръчката е направена през потребителския профил за ИКЕА Онлайн магазин на клиент, който към момента на поръчката е регистриран участник в програмата за лоялност IKEA Family и е свързал потребителския си профил за ИКЕА Онлайн магазин с профила си в IKEA Family,  максималният срок е 60 календарни дни от датата на получаване на стоката, съответно имате допълнителни 46 дни след изтичане на четиринадесетдневния законоустановен срок за отказ от договора от разстояние.

За връщането на стоката можете да посетите нашия магазин ИКЕА или да заявите вашето желание в писмена форма на e-mail  cs.ecommerce@ikea.bg. Писмото трябва да съдържа номер на поръчка, артикулен номер на продукта, който желаете да върнете и да посочите банкова сметка, по която да върнем реално заплатената от вас сума. Също така, моля да посочите причината за връщането на продуктите. За допълнителна информация, можете да се свържете с нас на телефон 0800 45 800 или на e-mail  cs.ecommerce@ikea.bg.

Може да се запознаете с пълния текст на Общите условия за пазаруване от онлайн магазина на ИКЕА тук.

* Магазин ИКЕА си запазва правото да откаже замяна или връщане. Възможността на замяна и връщане на стоки не се прилага, когато това е посочено в условията на дадена промоционална кампания, активност,  игра, ваучер и т.н. Тези условия са в допълнение на определените със закон права.

** За целите на замяна на стока се взема само стойността на реално заплатената сума за заменяната стока, без да се включват каквито и да е използвани отстъпки, ваучери за отстъпки и т.н.

*** Замяна и връщане на стоки, закупени от онлайн магазина, се извършва в търговски обект по избор на клиента, с изключение на магазин от ново поление ИКЕА в гр. София (Mall of Sofia), в който не могат да се заменят и връщат стоки. Може предварително да заявите желанието си за връщане на cs.ecommerce@ikea.bg, като съобщението трябва да съдържа номер на поръчка, артикулен номер на стоките, банкова сметка, по която да върнем реално заплатената от вас сума (ако е приложимо), причина за връщането.