ИКЕА онлайн магазин - най-често задавани въпроси

ИКЕА онлайн магазин - най-често задавани въпроси

1.Кои са артикулите, които мога да поръчвам онлайн?

В ИКЕА онлайн магазин могат да се поръчват всички артикули, които са налични на уеб страницата ни, с някои изключения като кухни и мебели, които съдържат комбинации от артикули, растения, персийски килими, платове на метър, продукти, които се предлагат в различни цветове на един артикулен номер, хранителни продукти и др.

2. Как мога да се информирам за статуса на моята поръчка?

Ще получите email с потвърждение за статуса на поръчката ви. Ако сте регистриран потребител на нашия сайт, имате пълен достъп до всички всички свои поръчки в профила си и можете да се информирате за статуса им.

3.Мога ли да поръчам онлайн и да взема поръчката директно от магазина?

Към момента не предлагаме такава възможност. 

4.Мога ли да заявя доставка до офис на куриер?

Към момента не предлагаме такава възможност. 

5. Има ли лимит за минимална или максимална поръчка?

Не, няма.

6. Каква е цената за доставка на продукти, закупени от онлайн магазина?

Цената ще бъде калкулирана спрямо тежестта на пратките и местонахождението на получателя. Има обща ценова листа за продуктите в магазина и онлайн. Можете да я разгледате тук.

7. В какъв срок ще бъде доставена моята поръчка?

Сроковете за доставка до адрес в рамките на гр. София, гр. Варна и гр. Бургас и други населени места - 7 /седем/ работни дни;

8.Преди поръчката ми да бъде доставена, бих искал да бъда информиран за часа на доставка.

Ще получите обаждане от компанията за доставка, за да уточните детайлите по доставката на вашата поръчка. 

9. Какви са начините за плащане?

Можете да платите с кредитна карта (Visa и Mastercard), дебитна карта (Visa, Mastercard и Maestro), наложен платеж на покупка на стойност до 1000 лв, с ваучер за подарък и с банков превод.
Повече информация може да намерите в раздел VI . Условия за плащане от Общите условия 

10.Мога ли да платя в брой при доставка?

Да. Стойността на покупката не трябва да надвишава 1000 лева. Услугата наложен платеж има допълнителна такса от 0,5 % от стойността на покупката, която се начислява автоматично при поръчката.

11. Бих желал да върна няколко от продуктите от моята покупка онлайн.

Можете да върнете част от поръчката или отделни продуктите съгласно Общите условия. За целта, моля да ни уведомите чрез e-mail до cs.ecommerce@ikea.bg като посочите номера на поръчката, номер на артикулите, който желаете да върнете, начина на плащане, както и да ни информирате за причината за връщането на продуктите.

12. Предимствата на картата IKEA Family могат ли да се ползват в ИКЕА онлайн магазин?

Да, с карта IKEA Family можете да трупате точки и да ги обменяте за отстъпки и в ИКЕА онлайн магазин. За целта е необходимо да регистрирате своята карта IKEA Family за онлайн пазаруване на www.ikea.bg/profil/

13. Как мога да регистрирам своята карта IKEA Family за онлайн пазаруване?

Следвайте четирите стъпки описани тук.

14.Как мога да отменя поръчка?

Можете да отмените поръчка в рамките на 24 часа от момента, в който е направена  като ни уведомите чрез e-mail до cs.ecommerce@ikea.bg. Моля да посочите номера на поръчката, която отказвате.

15.Как мога да отменя част от поръчка?

За съжаление няма такава възможност. Трябва да отмените цялата поръчка в рамките на деня, в който е направена. За целта, моля да ни уведомите на cs.ecommerce@ikea.bg като посочите номера на поръчката, която отказвате. 

16.Какво да направя в някой от следните случаи?

•    Не съм получил поръчката си;
•    Получил съм грешен продукт;
•    Липсват елементи за сглобяване;
•    Липсват пакети (един или повече) от поръчания артикул.

Моля, изпратете до cs.ecommerce@ikea.bg номера на своята поръчка (който е получен в потвърждаващия e-mail) и артикулния номер на продукта, ако съществува проблем с конкретен продукт.

17. Получих пратката, но не намирам инструкциите за сглобяване.

Инструкциите за сглобяване  са налични на съответната продуктова страница на ikea.bg

18.Какво трябва да направя, за да мога да направя поръчка онлайн като бизнес клиент?

ИКЕА онлайн магазин дава възможност за поръчка от юридически лица и издаване на фактура.
Ако имате друго специфично запитване, моля, пишете ни на следния e-mail: b2b.sofia@ikea.bg . Наш сътрудник ще се свърже с вас, за да ви информира за предимствата при пазаруването като бизнес клиент и ще ви съдейства.