С удоволствие ви представяме най-новия член на нашия екип – чатбота София. Тя е съвместна разработка в сътрудничество с Microsoft и е базирана на GPT-4 технология с изкуствен интелект. София ще отговаря на въпроси, свързани с продукти, статуса на вашите онлайн поръчки, услугите, които предлагаме, гаранции и други често задавани въпроси.
Ето няколко примера за въпроси, които можете да зададете:
- За продуктово търсене – Търся сив диван
- За статус на онлайн поръчка – Къде е поръчка F9B33DAA7A3X?
- За работно време на обект - Какво е работното време на ИКЕА Велико Търново?
- За информация за гаранциите – Колко години е гаранцията на диваните?
В случай, че не сте удовлетворени от отговора или София се затруднява, можете да опитате отново, като зададете въпроса си по различен начин. Нашият чатбот е в постоянен процес на усъвършенстване и подобряване на качеството си на работа, така че ще става все по-добър с всеки следващ ваш въпрос.
Вашата обратна връзка е много ценна за нас. Моля, изпратете ни отзиви за това как се справя София чрез контактната ни форма https://www.ikea.bg/customer-support/contact-us/